קולט 1911 (קליבר 9X17 / 380) שמור מאוד, עובד פיקס, כלי קלאסי ונוח להסלקה. 1100 ש”ח (גמיש לרציניים). מגיע עם מחסנית אחת, נרתיק עור ו 100 כדורים של 9*17 שמתי במותג ברטה כי אין קולט משום מה